Opće informacije

Sukladno Zakonu o trgovačkim društvima (NN 110/15), čl.21., s.4, tvrtka Adriatic.hr d.o.o. objavljuje sljedeće podatke:


Račun otvoren kod

Sukladno Zakonu o pružanju usluga u turizmu (NN 130/17), čl. 21 tvrtka Adriatic.hr d.o.o. objavljuje sljedeće podatke:

Uvjeti, sadržaj i cijene objavljenih usluga smještaja su jasno istaknuti uz svaku objavljenu uslugu smještaja. Agencija se obvezuje pridržavati istih, te se odriče prava njihovog mijenjanja nakon što gost uplati akontaciju/potvrdi rezervaciju objavljene usluge smještaja.

Odmah po zaprimljenoj uplati akontacije/potvrdi rezervacije usluge smještaja, Agencija se obvezuje izdati gostu račun za primljeni predujam, a na dan odlaska gosta, odnosno po obavljenoj konzumaciji usluge smještaja, Agencija će stornirati izdani račun za primljeni predujam, te izdati gostu račun za izvršenu uslugu.

OBAVIJEST O NAČINU PODNOŠENJA PISANOG PRIGOVORA POTROŠAČA

Sukladno odredbama članka 10. Zakona o zaštiti potrošača (NN br. 41/14) i članka 6. točka 3. Zakona o pružanju usluga u turizmu (NN br. 130/17), obaviještavamo potrošače i ostale korisnike turističkih usluga da svoje pisane prigovore mogu podnijeti u poslovnim prostorijama tvrtke na adresi Poljička cesta 26 - Split, te će im bez odgađanja pisanim putem biti potvrđen primitak tog prigovora.
Prigovor se također može podnijeti putem:

  1. Pošte na adresu:
    • Turistička agencija Adriatic.hr d.o.o.
    • Poljička cesta 26
    • 21000 Split
    • Hrvatska
  2. E-maila: info@adriatic.hr
  3. Telefax-a: 00 385 21 456 789

Molimo da se prilikom podnošenja pisanih prigovora ostave podaci i to:

  • IME I PREZIME
  • ULICA I KUĆNI BROJ
  • MJESTO

Na pisani prigovor odgovorit ćemo u pisanom obliku u roku od 15 dana od dana zaprimanja prigovora.

Za usluge koje su kupljene putem interneta putnik može svoju pritužbu uputiti ovlaštenom tijelu za alternativno rješavanje potrošačkih sporova koristeći platformu za online rješavanje potrošačkih sporova kojoj možete pristupiti ovdje.

To znači da ako naiđete na problem tijekom online kupnje unutar EU, sporove koji se odnose na internetsko naručivanje najprije pokušate riješiti bez uključivanja sudova.

Platformu mogu koristiti i potrošači i trgovci, a prigovor je moguće podnijeti na bilo kojem od službenih jezika EU.